Łapanie chwil bez bólu brzucha

Warszawa, 23 kwietnia 2014 r. – Wystartowała przygotowana przez agencję Publicis kampania promująca lek NO-SPA w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii, na Węgrzech, Słowacji i w krajach bałtyckich. Jej celem jest zwrócenie uwagi na fakt, że NO-SPA, dzięki swemu unikatowemu mechanizmowi działania likwiduje przyczynę bólu brzucha - skurcz. Komunikacja będzie prowadzona w telewizji, kinach, Internecie i punktach sprzedaży, blisko konsumenta.

„Z badań przeprowadzonych na zlecenie firmy Sanofi wynika, że konsumenci nie rozumieją pochodzenia bólów brzucha. Mają niską świadomość tego, że odczuwane przez nich dolegliwości są powodowane przez skurcz mięśni gładkich. Zadaniem agencji było jasne i emocjonalnie angażujące wytłumaczenie przyczyn bólów brzucha i pokazanie, że NO-SPA jest w takich przypadkach bardzo skutecznym antidotum” – powiedziała Diana Świątek z agencji Publicis i dodała: „To kolejna w ostatnim czasie międzynarodowa kampania realizowana przez Publicis Poland dla Sanofi potwierdzająca wiodącą rolę warszawskiego oddziału firmy w regionie Europy Środkowej”.

„Postanowiliśmy się skupić na działaniach edukacyjnych dotyczących różnych bólów brzucha. Chcemy pokazać, co jest przyczyną tych dolegliwości i jak skutecznie sobie z nimi radzić. Nasza nowa komunikacja ma zachęcić do stosowania No-Spy na różne dolegliwości w obrębie brzucha, które mogą objawiać na przykład wzdęciem, kłuciem lub chociażby uczuciem gniecenia w brzuchu. W nawiązaniu do tych symptomów, nowa komunikacja No-Spy będzie skupiona wokół hasła „Na różne rodzaje bólów brzucha.” - dodaje Karolina Rusinek, Category Manager w firmie Sanofi-Aventis odpowiedzialna za markę No-Spa.

W Polsce przygotowany przez Publicis spot telewizyjny ukaże się na kanałach należących m.in. do stacji: TVP, TVN, Polsat.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Asia Bednarkiewicz (Creative Group Head), Marek Preiss (Senior Copywriter), Ola Kowalczyk (Broadcast Producer), Justyna Pyzik (Senior Strategic Planner), Kamila Roszkowska (Group Account Director), Diana Świątek (Account Supervisor). Stronę klienta reprezentowali: Karolina Rusinek (Category Manager CHC), Mireille Bertrand (Pain, Cough & Cold, Allergy Category Director). Reżyserem spotu jest Johny Cohen. Produkcją zajął się dom produkcyjny Lemon. Za zakup mediów odpowiedzialny jest ZenithOptimedia.

Agencja Publicis współpracuje z Sanofi, właścicielem marki NO-SPA, od 2004 roku. Za skuteczność działań w 2012 roku agencja otrzymała srebro w konkursie EFFIE za kampanię „Wzorki” zrealizowaną dla produktu NO-SPA.

Spot telewizyjny można obejrzeć pod adresem: http://youtu.be/v8uApgBY4I4